Morgonstund har guld i mun

Oh shit...
Har typ inte kunnat sova nånting inatt.
Har totalt vänt på dygnet nu när jag har vart hemma hela veckan utan att jobba.
Känner mig inte så trött nu,en natt med dålig sömn klarar väl de flesta..
men jag vet att det inte är en bra start på den kommande fullspäckade helgen..
För det kommer inte riktigt finnas tid för tillräckligt med sömn de två kommande nätterna heller,

Nu ska jag strax iväg. Igårkväll + hela dagen idag och imorgon har vi mental träningskurs.
Riksidrottsförbundets mentala landslagsutbildning, eller nåt sånt fint tror jag tom mamma kallade det. =)
Var iallafall jätteintressant, så ska bli kul att fortsätta med det idag.

Imorgon ska va avsluta det hela med en kick-off med laget.
Vi har blivit indelade i lag, och varje lag har fått en färg som man måste ha på sig under hela kvällen,
först hemma hos en i laget och sedan när vi går ut.
Var nog meningen att det skulle bli lite av en utmaning, men jag hamnade då i rosa laget,
så det är ju inget problem direkt =P
Har därför plockat ut typ halva min garderob och ska ta med mig till mina rosa lagkamrater =)

Nu blir det lite snabb make up,
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0