Nystädat kök

Åh, jag vet ju hur tråkigt det är att läsa en blogg som bara är uppdaterad typ var tredje gång man är inne och kollar, och ändå har jag blivit sämst på att skriva.

Men nu har jag fastnat här framför datorn med min kaffekopp.
För några dagar sedan ägnade jag typ två timmar åt att total-städa i köket. Jag blir typ lycklig bar av att titta in här nu. Våran lägenhet är minst sagt stökig för övrigt, men köket är numer skinande rent, och inga onödiga saker ligger framme. Lätt mitt favoritrum för tillfället.
Tänkte därför fortsätta och göra samma sak med resten av lägenheten, och började lite smått med badrummet för en stund sedan. Tänkte bara ta en kaffe först och kolla mailen och lite sådant, men självklart har jag blivit kvar här framför skärmen ett bra tag nu.

Igår blev vi bjudna på middag hemma hos Johans mamma, fick super god mat. Grillad kyckling inlindad i skinka, couscous med cocos och mandel bitar och jättegod kall sås med soltorkade tomater i.
Efter det åkte vi till Madde och Christer, så klippte Madde mig och slingade mitt hår... Lovely att slippa utväxten =)

Nu är Johan och jobbar, och jag tänkte väl överraska honom med ett nystädat badrum, så får väl sätta igång nu..

image34
Tja... tyvärr är detta inte en bild å mitt nystädade kök

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaha, det låter ju bra :) hihi.. jo det finns nån offentlig strand där bara kvinnor får vara tror jag ;)

2007-08-26 @ 13:57:54
URL: http://thisismyown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0