Kan inte sova..

Suck... hopplöst när man sover för länge på morgonen, så man inte kan sova på kvällen sen.
Johan ligger inne i sovrummet och sover som en lite bebis, medans jag sitter här och dricker te och försöker få ner lite musik till min nya dator.
I fredags hade jag födelsedagsfest, och det var väl ganska lyckat.. mycket folk var det iallafall.. =) Sen igår åkte jag och Hanna en sväng till Prinsen.. skulle bara blivit ett kort besök tänkte vi, för jag var sjukt trött, och Hanna skulle upp sjukt tidigt i morse och åka til Rhodos.. men det var jättekul hos Gustav, så vi stannade ganska länge..
Fick lära oss spela beerpong som tydligen är jättestort på festerna i USA. Sjukt kul var det, fast nån öl blev det inte för mig, eftersom jag körde.

Nu är den stora frågan vad jag ska göra för att bli trött..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0