suck

Man blir deprimerad bara av att gå in i min lägenhet för tillfället.. Det står grejer PRECIS överallt..
I tisdags packade vi och städade ur hela Johans lägenhet och körde allt hit. Höll säkert på till elva eller nåt, så någon uppackning den dagen var det inte tal om.
Sedan åkte vi till Stockholm direkt efter jobbet på onsdagen och kom hem igårkväll, så här ser ut som... ja... inte värt att nämnas här.

Stockholm var iallafall trevligt, men gud vad man längtade tillbaka till sin egen student!!

Imorse åkte Johan till Köpenhamn för Danmark-Sverige matchen.. de har inga biljetter, men skulle till nån park där massa svenskar skulle samlas och kolla på storbilds TV eller nåt... Med tanke på hur skoj vi hade i Tyskland på fotbolls VM så kan jag tänka mig att det blir ordentligt kalas för dem ikväll.. särskilt om Sverige vinner..

Nu ska jag fixa lite mat, och sedan är det fystester som gäller idag.. får la se hur detta ska gå...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallo! Kan bara säga att Köpenhamn var grymt :) Var också därnere och kollade på Storbilds tv´n! Grymt, vad tyckte Johan om det? trots det snörpliga slutet?! Kramar

2007-06-04 @ 12:19:18
URL: http://alexandraaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0