Jag vill ha Mika nu...

Varför ska min dator vara helt cp och vägra ladda ner Grace Kelly..
Jag bara såååå måste ha den till min iPod innan Canada... Måste!!
Det är typ bästa låten jag kan tänka mig just nu..
Det går att ladda ner alla möjliga konstiga artister, men inte honom, nej nej..

Imorgon borde jag göra massor med saker... får la se hur mycket som hinns med.
Ska till Maxi iallafall och shoppa loss med mammas ICA kort inför resan.
En sak som jag INTE ska glömma denna gång är en godispåse. Det slår aldrig fel.. så fort jag kommer utanför detta lands gränser, till ett ställe där det inte finns lösgodis att köpa, så blir jag helt sjukt sugen på det.
Bara för att det inte finns liksom.

Johan slappar i soffan framför sin favoritsysselsättning (efter playstationet förstås) text-TV.
Och nu har han klarat svåraste nivån på spindelharpan typ fyra gånger, så jag måste också göra det... haha.. japp, så här roligt har vi..

Nu ska jag fortsätta jaga Mika... HATA MIN DATOR JUST NU!!!

Kommentarer
Postat av: Lalisen

Så du är alltså isprinsessa =) Du lever många små flickors dröm med andra ord :) Tävling i Canada? Lycka till isf ;)

2007-03-20 @ 00:17:17
URL: http://lalisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0