slappdag

ANNA... NU BLIR DU GLAD, FÖR NU SKRIVER JAG!!! ;p

Söndag. Vilken extrem slapp-dag!
Okej, började iof med att gå upp vid halv sex och köra Johan till jobbet, och sen träna tre timmar klockan nio.
Men efter det kan jag ju inte påstå att jag har uträttat några underverk direkt.
Jag har vart helt slutkörd, och Johan var typ lika trött när han kom från jobbet, så vi har typ bara legat i soffan å flummat oss.
Johan har spelat TV-spel förstås. Asså, sen de där jäkla TV-spelet kom in i min lägenhet har det typ varit på konstant... Och jag får ju aldrig spela =(

Nu har jag även lagt till saras blogg bland mina länkar... LÄS!!

Igår var det tävling hemma i Kungälv.. gött att kunna GÅ dit.. tog typ fyra minuter.
Åkte bara långa, men det kändes iallafall bra, alla som vi snackade med sa att det såg jättebra ut, så jag hoppas på det. Tre dagar kvar tills vi åker till Canada så.. ska bli spännande!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Ja nu är jag grymt nöjd Elli :D O du har tom skrivit många inlägg. Danki =) Nu har jag nåt o göra igen hehe.. Nää dags o forstätta med packning. Usch, kommer man hinna liksom?! Eller rättare sagt. Hur mycket kommer jag ha glömt kvar hemma :P

2007-03-20 @ 17:48:25
URL: http://www.landvetterkk.com/surprise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0