Snart börjar allvaret

Jag tänker inte försöka berätta allt som hänt sen sist.. och inte heller ursäkta mig för att jag inte har skrivit.
Jag har inte haft tid. Är faktiskt upptagen med andra lite viktigare saker... typ försöka ta tillbaka VM-guldet till Sverige =P
Men vi är i London (i Ontario alltså)  nu... vi har det bra.. bor på Hilton. Sjukt sköna sängar... aningen lägre klass på frukosten.. för vi får inte den vanliga hotellfreukosten utan någon speciell för alla som har med VM att göra..
Har nu gjort alla träningar, och imorgon börjar det riktiga allvaret.
Men alla som sett oss säger bara bra saker.
Annars är allt bra... världens bästa hejaklack har nu dukit upp här i Canada, och har troget besökt alla tidiga morgonträningar med full Sverige utrustning.

Och för alla er där hemma som försöker göra oss avundsjuka med vädret... det är strålande sol och varmt här också...  =)

Kommentarer
Postat av: johan

Vet inte om de e mej du syftar på älskling när du säger de med vädret;) hehe

2007-03-30 @ 13:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0