Städa igen

Jag städar.. idag igen..
Kul att jag bara skriver blogg de dagar jag städar.. låter som att jag gör det jämt..
Så är INTE fallet!!
Det förstår nog alla som nånsin varit hemma hos oss.. Fast vi är iof ganska så bra på att städa om vi vet att någon ska komma, så kanske inte ändå..

I helgen har det varit dubbla födelsedagsfester.. Igår blev lugnt för mig dock, för jag skulle upp och träna imorse.
Men det var väl trevligt ändå... Grattis, grattis Victoria och Nina..

Idag får vi väl se vad dagen har att erbjuda... Johan kommer snart hem från jobbet.. så vi får se om vi ska hitta på något då..

Klantade mig lite imorse.. tog bilen till ishallen för jag tänkte att jag kanske ville åka hem till mor å far en sväng efter träningen. När träningen är slut traskar jag glatt hemåt, och minns inte förrän jag är hemma igen att jag ju tagit bilen dit..
DOH!! Tur att det inte är långt.. Har dock inte hämtat den än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0