Återkomsten

Min blogg har varit totalt död de senaste veckorna, och hade jag några trogna läsare lär jag ha förlorat dem nu.
Tiden har helt enkelt inte gått ihop med jobb, träning och att jag dessutom börjat plugga. Naturkunskap B på distans. Så de få lediga stunder jag har haft tid att sitta framför datorn har alltså gått åt till atomer och formler istället för bloggskrivande.

Johan har varit jättesjuk de senste dagarna, med halsfluss och jättehög feber. Jag har hållt mig undan som bara den. Pencilin fick han i onsdags, så (peppar, peppar) det verkar som att jag har klarat mig. Fick ont i halsen dagen efter att han fått veta att han hade halsfuss, och då tänkte jag att det var kört, men det gick så snällt över efter två dagar, så det var nog bara förkylning.

Lördag idag, men inte mindre fullspäckat schema för det.
Träning nu på morgonen, 8-11. Sedan ska jag sälja korv och lotter i ishallen.
Kalas för Johans lillasyster efter det, och sedan hem till mor och far och planera det (förhoppningsvis) sista inför mammas fest nästa lördag. Förhoppningsvis somnar jag som ett litet barn efter det, för i natt kunde jag inte sova alls bra =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0