Fredag

Träningsledig fredag och hemma från jobbet tidigt.
Dessutom ingen morgon träning imorrn.
Could it be any better?

Men jag är såååå trött..
Väcktes av en full pojkvän inatt.
Johan har en förmåga att bli väldigt kärleksfull när han har druckit.
Eftersom att jag ibland klagar på att han är dålig på sånt där annars, så
känns det väldigt fel att avisa honom när han är gullig och gosig.
Men när klockan började närma sig två fick jag väl nog, eftersom jag skulle upp
vid halv sju..
Så inte så mycket sovet i natt med andra ord.

Nu är Johan och gör en ny tatuering, och jag tror jag ska lägga mig i sängen en stund.
Får se vad som händer ikväll.. jag trodde att vi skulle på vinkväll, men det
verkade på Johan som att det inte skulle bli nåt... så vi får väl se.
Vad som än händer tror jag lite vila är välbehövd nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0