Kvällsmys och skolmat

Har stationerat mig i sängen med laptop, teoch kvällsmacka..
Och jaaa.. en kanelbulle.. inte så bra, men vadå, de är faktiskt fortfarande kanelbullens dag.
Och jag lät bli att frysa in några igår, och dom håller sig inte så länge till =P

Ska strax se Medical Investigation. Ett av få av mina favoritprogram
som faktiskt går en sådan tid på dygnet att jag kan följa det. Någon mer som ser på det??

Ohh.. kom just på att ja glömt göra mat till imorgon. Är van att jobba i skolan där man kan
äta med barnen. Och det är faktiskt jättebra mat.
Denna veckan har det varit
Måndag: köttfärs soppa, sån där me pasta i som man alltid har fått i skolan... supergott.
Tisdag: Blodpudding, okej, den var faktiskt inte så god, men jag åt potatisbullar och MASSA god sallad.
Onsdag: pasta carbonara
Idag: Sprödbakad fisk med potatis och remoulad sås.
Och varje dag finns det jättegod sallad, både rivna morötter och en blandad med sallad, tomat och gurka.
Igår var det t.om feta ost och rödlök i, och så jättegod vitlöksdressing varje dag.
Och detta betalar jag 20 kronor för.. TJUGO.. det är ju ingenting, för mat som lätt kan jämföras med
"dagens husman" på en lunchrestaurang..
I skolan har man det alltså bra, då behöver man inte tänka på lunchmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0