Morgonstund har guld i mun

Hej alla morgonpigga (och alla andra, som läser senare).
Klockan är sju och det är söndagmorgon, och jag borde mest av allt ligga och sussa bredvid älsklingen.
Men istället sitter jag här och äter frukost och väntar på fyra timmars morgonträning.
Det känns lite sådär..
Men jag är ovanligt pigg för att vara så tidigt på morgonen, men helgen har varit hyfsad lugn..

I fredags blev det inget av med vinvällen, så jag och Johan ringde mor och far och bjöd in oss själva på middag.
Så det blev mat, vin och pictionary.. hehe, jag och mamma vann totalt =)
Igår var det träning, och sen skulle alla föräldrar ha föräldrarfest, vilket började med att de skulle ha en timmes träning tillsammans med oss.. så vi fick hjälpa till att coacha föräldrarna i konståkning.. haha, Pappa var helt slut efteråt.
Sedan åkte jag bara hem till min lilla älskling, så lagade vi mat, och sen la vi oss i soffan och tittade på Svensson, Svensson, Babben & co och Sing a long..
Lagom avancerad lördagkväll sådär.
 
Vad har ni haft för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0