Söndagkväll

Älsklingen kollar på 51:st state, och jag ska alldelles strax hoppa in i duschen.
Sedan blir det sängen för mig.
Har vart supertrött hela dagen, men som vanligt blir jag pigg på kvällen igen.. skumt.

Som sagt började dagen med fyra timmars morgonträning.
Tränade i Scandinavium idag, så eftersom jag redan var inne i stan så träffade jag
Ellen efter det för en lunch och kaffe.
Åt suuuuupergoda cheeseburgers på Hardrock Café, och sedan blev det en latte på Franks.
Mycket trevligt, vi ses allt för sällan.

Sedan blev det en snabbtur i affärerna innan de stängde.
Fyndade en scarf på HM.. bild imorn kanske.
Hittade en fin klänning på Gina också, men den va jag duktig nog att inte köpa..

Min ekonomi tillåter inte allt för mycket..


 
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0