Early morning

Goder morgon...

har just ätit frukost och läst igenom bloggarna jag brukar.
Har jättefin soluppgångs utsikt från köksfönstret, tänkte faktiskt ta ett kort, men batteriet på både min och Johans kamera var totalt urladdat.. orutinerat.. I know!!

Idag är det tidig morgon för mig, börjar jobba sju..ska vara först själv på fritids och sedan var apå förskolan.. ska bli kul..
Men ajaj, min hals är inte att leka med idag..
Jag som har proppat i mig vitlök, och druckit massa te med honung =(
Hoppas det går över lite till i eftermiddag, så jag kan gå på träningen..

Ha en bra dag allihop, ser ut att bli jättefint väder..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta o gör en dryck på riven färsk ingefära och honung och varmt vatten..Ja glöm inte lite vitlök!
O du lycka till med ungarna

2007-09-13 @ 08:54:31
Postat av: Godisen

tackar.. ska absolut testa =)

2007-09-13 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0