Fullt upp

Har haft en minst sagt fullspäckad helg.
Den började egentligen redan torsdag eftermiddag, då vår kurs med laget började.
Riksidrottsförbundets idrottspsykologiska landslagsutbilding.
Låter flott va?! =P

Fredag morgon, upp tidigt för att hinna genom alla bilköer och vara på plats i Mölnlycke klockan 9 för en heldag på kursen. Efter det åkte jag hem, snabbdusch och snabbsminkning, och sen in till stan för middag med jobbet på Halta Lottas krog. Några var trötta ochj drog hem, men de flesta av oss fortsatte till bryggeriet. Superlyckad kväll, men blev lite senare än jag tänkt.

Lördagmorgon var jag så trött så jag knappt visste vad jag hette.. men som tur var så var kursen jätteintressant, så efter en dusch och lite kaffe så hade jag inga problem med att hålla mig vaken.
Efter kursen tog vi en promenad hem till Liselott där vi skulle ha kick-off med laget.
Partygruppen hade ordnat en superkväll med massa roliga lekar och god mat.
Gårdagen gick helt klart mest åt till att sova.. förutom fem timmars träning på kvällen förstås =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0