Kan inte sova

Kan naturligtvis inte sova nu när jag har vilat hela dagen.
Men ser det som ett litet tecken att jag mår bättre.
Fick några superbra halstabletter av Madde förut.. var bara tvungen att kolla på dopinglistan först, men det verkade helt okej, och dom hjälpte bra.

Älsklingen och hans lillebror hade gemensamt släktkalas ikväll, så jag var där en stund.
Där var det fler som var krassliga. Verkar vara väldigt mycket som går nu, man hör hela tiden att folk är sjuka.

Förut berättade pappa att det skulle vara scrapbooking-mässa på Svenska Mässan i helgen.. jag hoppas så att jag blir bättre så jag kan gå dit på söndag. Har vart på g ett tag nu med att köpa grejer till inbjudningskorten jag ska göra till mammas 50-årsfest, så det är ju ett jättebra tillfälle.
Ska hitta någon som vill gå med bara.. vet ingen av mina kompisar som e intresserad av sånt.

Får väl försöka sova nu.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0