Nästan frisk

Jippie, halsont nästan helt borta.. å ingen feber heller.

Igår efter att jag hade skrivit här så somnade jag inte, utan fastnade på massa bloggar av mammor med dödssjuka barn. Jättesorgligt, men jag kunde inte sluta läsa.
Johan frågar alltid varför jag vill läsa och se sånt hemskt när jag läser sådana böcker eller ser på dokumentärer och sånt, men jag tycker det är intressant, och man blir ju verkligen berörd.
Men, men, efter att ha läst om allt det hemska var jag iallafall glad att ha min älskling nära så jag kunde krama lite på honom.

Johan använde hundvalpsblicken och frågade om jag kunde köra honom till jobbet imorse, så det gjorde jag.. åt lite gröt när jag kom hem, lade mig på soffan och tittade på TV, sådär 10 minuter kanske.. å sen sov jag som en sten i tre timmar.. Men det var nog behövligt, nu känner jag mig riktigt bra... förutom att jag fått mensvärk istället =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0