Sjukling

Ligger fortfarande i sängen och slappar.
Vaknade tiiiiidigt imorse när Johan skulle jobba.. låg och frös som en idiot efter han gått, så kollade om jag hade feber och mycket riktigt... =(
Nu har jag proppat i mig ipren, så det har nog lagt sig lite, men ä fortfarande helt seg i huvudet.

Det är iallafall rätt dag att vara sjuk på. Ösregnar ute.
Nästan skönt att kunna ligga kvar här under täcket när man hör regnet mot rutan.

Ska försöka ta mig upp och fixa lite frukost... jobbigt att äta när man har så ont i halsen bara..

image51








Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig
Tillåt dig vara sjuk.....svep in dig i mysiga filtar ta en stor kopp te och se på tv.
Inga tabletter som tar ner febern det är bara för stunden och man pressar kroppen i onödan...
O sov mkt!

2007-09-14 @ 15:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0