Slapp helg

Nja, jag vet inte.. blev inte så mycket förbättring i helgen, sorry.
Har haft en superlugn helg, förutom träning har jag bara varit hemma hos mamma och pappa och grejat med
inbjudningskorten. Nästan helt klara att skickas nu =)

Igårkväll kollade vi på Kocken innan vi somnade relativt tidigt eftersom Johan skulle jobba tidigt imorse.
Nu  (fast det är paus) tittar vi på 50 First Dates på trean.. Vi har sett den innan båda två, men har för mig att den är bra så..

Sprang med pappa förut också.. Var verkligen heeeelt död efteråt.. kommer inte klara tidsgränsen på fystestet, men jag är nöjd med all förbättring från förra gången. Fast förra testet var på eftersäsongen, så då var det inte lika mycket isträning, utan mer tid att springa.
Jaja, man kan inte göra mer än sitt bästa, och vi är ju alla i samma situation så.
 Nu börjar filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0