Ännu en tidig morgon

Det är sjukt vad det känns om man går upp en timme tidigare.
Är supertrött verkligen!!

Eftersom jag började gårdagens första inlägg så himla positivt, och det sedan blev en dålig dag för
mig,så är jag lite mer sparsam idag.

Vädret ser dock ut att bli lika strålande som igår. Solen har inte riktigt kommit upp än,
men några moln ser jag iallafall inte skymten av.
Hoppas på att det blir en tidigare dag på jobbet idag bara så man hinner njuta lite av solen.

Igår när vi skulle gå vår promenad höll Johan på att lyssna på GAIS-matchen på nätet, så han hade lite svårt att slita sig.. Detta restulterade i att det nästan hunnit bli lite kallt när vi väl kom ut. Men, men.. jag köpte
en glass ändå.. Ett rån med en kula annanas split och en kula cappuchino glas.. *mums*

Ha det bra idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0