Äntligen fredag

Det tajmade sig ganska bra att det skulle bli en kort dag på jobbet just idag när det är fredag =)
Har nu redan hunnit laga mat, äta och även diskat och plockat undan lite här i köket.
Snart ska jag möta Maria och så ska vi till Sportlife för att sola och sedan en timmes spinning.
Förhoppningsvis,vi bokade de två sista reserveplatserna, så inte alls säkert att vi får vara med =(
Men annars får det väl bli till att springa lite på bandet eller nåt.

Jag är sjukt sugen på potatisgratäng, funderar på att överraska Johan med det ikväll när han kommer från jobbet.
Han kan gott behövas sämmas bort lite nu innan jag åker till Stockholm.
Han är inte direkt överlycklig över att jag drar nu när jag äntligen har lite tid över från träningen.
Men, men.. I'll make it up.. Backstreet Boys kan inte missas =)

Kommentarer
Postat av: Jennii

Har du fått mitt mejl förresten ? Med lite information,lösen osv ? =)

2008-04-11 @ 20:32:36
URL: http://Jennii92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0