Backstreet Boys på Café Opera

Efter vår supergoda middag på Koh Pangang följde Amelie med oss till vårt vandrarhem ett tag.
Vi satt ett tag och övervägde om vi skulle gå ut och undersöka om Backstreet Boys befann sig på Café Opera eller ej. Ungefär allting talade emot att vi skulle gå. Typ det var långt att gå och kallt ute, vi var sjukt trötta, hade redan gjort slut på massa pengar m.m. Men det fanns förstås en sak som talade för, och det var att vi visste att vi skulle ångra oss extremt mycket om vi inte gick och det sedan skulle visa sig att de var där.
Så tillslut bestämde vi oss för att vi ändå borde följa Amelie till centrelen, och att vi då ändå gått typ halva vägen.
Så efter ett tag stod vi iallafall utanför cafét, och efter lite mer övervägande bestämde vi oss iallafall för att gå in.
180 spänn inträde.. billigt och bra.

Efter att betalat det bestämde vi oss för att göra det till en rolig kväll, trots att det var ganska uppenbart att inte Backstreet Boys var där.
Ganska kul iof att kolla in alla asfulla, superstylade tjejer med korta klänningar.
Matilda tyckte dock att jag passade in eftersom att jag såg blond och bitchig ut (?), efter lite diskussion dagen efter tolkar jag det som att det inte var något illa menat =)
Efter ett tag berättade deiallafall att det skulle vara nåt DJ challenge mellan olika klubbar i Sverige. Gött tänkte vi.. nåt att se på. Och sedan berättar han vilka som ska sitta i juryn, bland annat Nick och Howie från Backstreet Boys.
Waaaaa...!!
Typ mindre än en minut senare går det förbi en kille precis bredvid oss med en typ tre gånger så stor mörkhyad kille bakom sig.. det var Nick, och väldigt kort efter det fick vi syn på Howie och AJ också..
Haha.. vi råkade vara typ två meter från dem hela kvällen =P
Några kort var det dock inte tal om eftersom att de hade varsin biffig livvakt vid sin sida hela tiden.
Nick gick upp på scenen efter ett tag och tog micken och kläckte den mogna meningen
"drink the fuck up bitches"
Hm... japp! Vad ska man säga?!
Men där fick jag iallafall lite bilder =)
Nick som var min stora kärlek när jag var yngre sjönk endel i mina ögon, inte bara med de orden utan hela hans attityd, och jag måste nog säga att Howie som alltid varit den jag gillat minst ligger väldigt bra till på favoritposten =)

Den låååånga vägen hem till vårt vandrarhem kändes jättekort.. vi var ganska så uppspelta =)

Nick

Nick på scenen på Café Opera





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0