Krånglar

Åh... mitt internet bara krånglar, och nu när jag väl fick det att funka
så ligger bloggkoll nere, så nu har jag ingen koll på vilka bloggar som är uppdaterade!

Just nu när jag skrev kom jag på att jag har det rätt bra för tillfället som kan
känna en sådan frustration över en sådan skitsak =P

Idag sken solen lika mycket som de senaste dagarna, underbart!
Blev en hyfsad dag på jobbet, och än en dag hamnade vi på Sarinas uteservering.
Men idag blev det mat också, thai.. gott!
Sedan blev det promenad igen, ingen mil idag dock. Emelie joinade mig och Frida idag.
Fast vi höll på att bli nersprungna flera gånger av vad Emelie kallade "målbrotts antilop flockar".
Var tydligen nån löptävling uppe i Fontin, helt SJUKT mycket folk.

Nu ska jag krypa till kojs snart.
Bara fixa lite mat och sådant till morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0