Rapport från den soliga lördagen

God Morgon!

Jo.. jag har faktiskt vart uppe ganska länge.
Har suttit och käkat en lång frukost och läst alla bloggar som jag missat i helgen =)

Igår blev det absolut inte nån städning som jag hade planerat.
Istället gick jag till MQ och shoppade för pengar som jag inte alls hade egentligen.
Två klänningar och ett linne fick följa med mig hem.
Sedan träffade jag Harry och Christian och så gick vi och tittade på vårcupen (fotbollscup för mellanstadiet mellan alla skolor i och runt Kungälv). Eftersom Harry pluggar till lärare och har haft praktik de två senaste veckorna, skulle han gå och kolla på "sin" klass.
Det var ju  hur underbart väder som helst igår, så det var jätteskönt att stå där.
Blev även grillinvigning eftersom de sålde grillade hamburgare där.

Sen hämtade jag Johan på jobbet och så gjorde vi oss ordning för att åka hem till Matilda i laget.
Var jättemysigt och skoj hos Matilda.. synd att det var många som inte kunde komma, men vi var ett gött gäng iallafall. Vi småsprang till spårvagnen vid tolv tiden, men missade den. Och tur var kanske det, för då kom jag på att jag glömt min mobil. Jag och Matilda fick springa (och nu snackar vi inte småspringa denna gången) tillbaka och hann precis i tid för nästa spårvagn.

In till Avenyn där vi träffade ett gäng killar från London som ville ha hjälp med nånstans att gå.
Vi var lite flummiga och orkade inte riktigt bry oss om dem, men vi sjöng iallafall ja må han leva för en av killarna för han fyllde år.
Sedan tog Erika ett snack med en polare som stod vakt på Lounge och vi fick vandra in och slapp både kö och inträde.. Mycket trevligt!

Johan hade inte ens tänkt följa med ut först, eftersom han skulle upp och jobba imorse, men han följde med ändå. Eftersom han skulle upp imorse så sa vi hej då till dem andra vid kvart i två och vandrade bort till centralen för att ta bussen hem.

Idag har jag LOVAT att städa så det får väl bli till att ta tag i det nu..
Ska träna vid tre, så får skynda på lite tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0