Slutat tidigt och middag på Bamboo

Är proppmätt. Har varit med laget och käkat på Bamboo.
För er som inte är Göteborgare (och er göteborgare som missat detta underbara ställe) så är Bamboo en mongolisk restaurang, där du från en buffe får välja ingredienserna till din mat, och sedan wokar/steker det upp det åt dig medans du väntar.
Sukt gott!
Min middag bestod av nudlar, annanas, minimajs, jordnötter, massa vattenkastanjer, champinjoner, kyckling och kött... hur gott som helst!!
Har ni inte varit där, så skynda er dit och testa.

För övrigt har det inte hänt mycket idag. Var superlite att göra på jobbet, så slutade redan vid tolv.
Gick iväg och lunchade med några andra från jobbet.
Sen gick jag hem, och så tänkte jag och Johan gå och bli medlemar på sportlife, men det fanns inget pass som vi skulle hinna gå på, eftersom jag skulle iväg och käka. Så då tänkte vi ta en till springtur istället.
Bara det att vi skulle vila lite först.. tja.. ni kan ju gissa själva hur det gick.
Somnade såklart!
Så idag blev det ingen träning. Men jag är impad av att Johan faktiskt var på g ändå =)

Kommentarer
Postat av: camilla

nee jag har ju inte det ska snart åka ska träffa 2 tjejkompisar utanför som ska göra det på chalmers precis som jag! :S jag e liite nervös faktiskt även om jag vet att jag bara gör det för örsta gången ida...har ju lixom inte pluggar dirrekt om man säger så..!!!

LYCKA TILL!!!

2008-04-05 @ 07:43:14
URL: http://cutefjant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0