Tänk va kul det var när man var femton

Har varit hos Johans moster och fått oss lite mat.
Och som vanligt så blir det aldrig bara "lite mat" utan självklart glass, godis, kakor, cola m.m
Hade jag varit där oftare hade jag blivit stor som ett hus, haha, det finns inget stopp =P

Sen satt jag och snackade lite med Elina.
Tänk, när man var i den åldern ville man bara vara äldre, men nu när ja snackade me henne tänker
jag på hur sjukt kul man hade det. Känner igen mig mycket =)

Just nu är det kvartsfinal i champions league, vilket är bra, eftersom då kan jag ha datorn för mig själv.
Vår andra dator har lite problem för tillfället, så min laptop är väldigt populär just nu,
och det verkar inte riktigt hjälpa att den e min, utan här verkar det vara "först till kvarn" som gäller =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0