Torsdag

Oj, idag är det besöksrekord i min blogg, och jag som inte ens har skrivit något idag.
Kul kul =)
Men det har inte hänt speciellt mycket idag, så därför finns det inte heller något att skriva om direkt.
Var en rätt skön dag på jobbet iallafall, började extra tidigt idag, för jag och Maria skulle åka till stan och hämta en bil vi skulle låna från ett kontor där.
Blev mc donalds frukost i bilen tillbaka. Deras frukostmacka är faktiskt helt okej.
Vi hade egentligen tänkt oss kaffe latte från Preem, för där finns den godaste take away latten (om man bara har olika bensin mackar eller mc donalds att välja på). Men donken kommer ju iallafall på tvåa, så det fick gå bra det med.

Efter jobbet gick jag och Maria till Bettans salladsbar och käkade jättegod sallad. Sedan kom Tony dit och satt och snackade med oss, och när Johan kom från jobbet kom han också dit, innan vi åkte hem tillsammans.
Slutade med att jag suttit där i över två timmar.

Hade bokat spinning och core idag eftersom min förkylning är värre efter pumpen igår.
Känns konstigt att skippa träningen för sånt, trots att jag vet att det är viktigt.
Under vår vanliga träningssäsong tränar man typ hela tiden när man är småförkyld, så det känns "fel" att skylla på det nu. Men, men.. ni behöver inte tala om för mig att jag gör rätt, för det vet jag redan =)

Inget bra på Tv ikväll... tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: hehe nä inte börja tränat, men jag är tränare i mkk.. nästa säsong skall jag träna ett eget litet team..skall bli kul:D Ha det bra..

2008-04-10 @ 21:13:52
URL: http://Http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0