Utmanad

Jag blev utmanad av Fjant.
Lite kul, eftersom det nog är första gången nån utmanar mig =)
Och jag har ju extremt dålig koll på vilka som läser min blogg regelbundet (för ni e dåliga på att berätta det faktiskt :P ) så därför kan jag inte riktigt utman någon vidare.



Tre namn du går under:
- Elli
- Älsklinor
- Godisen (fast det börjar bli väldigt gammalt)

Tre saker som skrämmer dig:
- Småkryp
- Sjukdomar
- Att förlora något

Tre saker du har på dig:
-Rosa adidaströja
-Ljusa fornarina jeans
-Rutiga strumpor

Tre sanningar:
- Sitter just nu och smaskar lite Ben & Jerry's Peace of Cake=)
- Var kanske lite väl ond mot Johan förut när han inte ville gå promenad med mig
- Finns ett väldigt stort behov av städning här hemma innan jag åker till Stockholm

Tre saker jag verkligen vill ha:

- Tillbaka vårat VM-guld
- Samma tur som Kenza och bli inbjuden till Backstreet Boys efterfest (jaja, tyck att jag e töntig då :P)
- Ha kvar min älskling för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0