Hoppsan

Insåg just att jag har lite bråttom.
Min kusin fyller tydligen 30 idag, och mamma ringde förut och frågade om jag ville följa med dit.
Ganska dum fråga, klart jag vill! Så de hämtar mig vid halv fem.
Här har jag suttit och slöat efter träningen, ätit lunch framför datorn och läst bloggar, och nu fick jag se att klockan redan är tjugo i tre. Hade tänkt passa på att ta en springtur, och sedan om jag hinner ska jag fixa ett grattis-kort till Marcus.
Därför har jag inte tid att sitta här nu.

Ha en trevlig lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: joakim engström

hej! jo det gick väl bra har missat typ 30 min, vi gick imål på denna etapp på 3,51 h. Vi ligger totalt 7a, 26 min efter ledning. så det är rätt okej, vi hoppas dock vi får till något kanon imorgon. Ja, vet inte varför jag tackade nej till turin, bor med en kompis som åkte längd där på OS. Vore kul att komma till Kina, bor och tränar du i göteborg annars eller?

2008-08-02 @ 15:55:31
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej, det låter ju bra. Men ni verkade ju jättebra som vunnit vm guld! :)

Det är olika, men ungefär 5-6 dar i veckan, ibland mer också..

2008-08-02 @ 18:53:40
URL: http://idaala.blogg.se/
Postat av: p.

Hej. Kul att du också är teamåkare och lycka till. Vi lär väl mötas i någon tävling men Suprise är ju Sveriges absolut bästa team och vårt är nästan helt utbytt så vi börjar om ganska mycket, men det är ändå roligt att ha blivit uppflyttade till seniorer där vi få ha med lyft!



P.S nej jag har inte fått svar, inte vad jag vet i alla fall... Har varit borta nästan hela sommar så har inte kollat min mejl så jätte nogrant tro...

2008-08-03 @ 09:43:56
URL: http://pernillaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0