Nu är det igång

Ja, nu har vi börjat på riktigt. Två ispass genomförda, och idag hade vi även lite möte efter träningen.
Gick igenom lite snack med de nya åkarna och träningstiderna för Augusti.
Det känns grymt bra inför säsongen tycker jag, och jag är verkligen laddad nu.
Andrea gick även igenom lite av de nya reglerna som bestämts i sommar, och jag är ledsen att säga det,
men endel av dem som bestämmer verkar ju konstiga.
Man kan ju fråga sig om de vill att sporten ska utvecklas eller gå bakåt, jag tror att följderna blir att många lag kommer
ta den lättaste vägen istället för att utmana gränserna, eftersom det blir för riskabelt.
Men, men, vi vill iallafall inte bli världsmästare genom att ta några genvägar, vi vill stå där och veta att vi är bäst på riktigt, och det kommer vi göra om sju månader!!


Träningsläger i Österrike, December 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0