Rolig träning igen

Nyss hemkommen från träningen och har ätit lite kvällsmat.
Te, macka och Guldmüsli.
Guldmüsli som alltid =) för den är lätt den godaste müslin jag vet, och så gillar jag ju namnet förstås!!
Träningen idag var också jätterolig. Jag och Lina började dock en deal igår att vi skulle stretcha/tänja massa efter varje träning, typ flygskär, hålla benet och spagat och sånt, och vi pressade oss kanske lite väl mycket igår, för vi kände av det ordentligt båda två idag. Får ta det lite försiktigare i fortsättningen.

Förut efter att jag skrev här sist så åkte jag hem till mami och papi.
Lämnade några klänningar till mamma som hon lovat lämna in på kemtvätt åt mig,
sen snodde jag dessutom åt mig lite midag och så tog jag ett långt skumbad. Vardagslyx!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0