Utmattad

Den här helgen har inte vart att leka med.
Började i fredags med träning till tio. Hem och sova några timmar och sedan upp och träna igen. Var dubbla ispass igår så jag var väl färdig i ishallen vid två-tiden.
Åkte direkt hem till mor och far för att skriva ut lite bilder till Matildas present. Det strulade massor och slutade med att jag och mamma fick åka och köpa en ny skrivare. Fick tillslut klart min present och stressade iväg till Matildas avskedsfest/bartömning.
Så mycket bartömning blev det ju förstås dock inte för oss Surprisare, utan det fick Matildas plugg och Ikea-kompisar stå för. Var hursomhelst supertrevligt där, och det blev mycket senare än vad jag tänkte. Men jag är glad för det ändå, kommer inte träffa henne på ett år ju.. SAAAAAKNA!!

Tjugo över nio imrse samlades vi några från laget vid Munkebäckstorg för att åka till Kattis, Surprise gamla lagkapten, och hjälpa henne att flytta. Direkt till ishallen igen efter det för dubbla pass idag också.
Hämtade upp Johan på vägen hem och nu har vi äntligen landat hemma hos mamma och pappa igen.
Jag är så trött så jag hade kunnat somna på en gång, men nu ska jag iallafall njuta av supergod mat för att fira brorsans födelsedag imorgon.

Å en sak till var det ja.. jag har fortfarande inte riktigt tagit ställning till vad jag tycker om Ara Abrahamians handlande på prisutdelningen. MEN något som jag inte ens behöver fundera över är hur korkat jag tycker det är av simmarna att sitta och dricka öl i landslagskläderna på tennisfinalen. Vad tänker man med??!! De är förebilder för tusentals barn och ungdomar, jag tycker det är självklart att man inte gör så så länge man representerar ett landslag!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!

Hur är det med dig?

Va ett ta sen vi hördes ... hoppas det är fint!

Hoppas du fortsätter läsa min blogg!

Livet går tillbaka till vardagen imorrn!

KRAM

2008-08-17 @ 20:52:18
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: joakim engström

tycker samma som du om simmarna! Dåligt tänkt! Du verkar ha haft en tuff helg? Samma här;) Hade gött, kramar;)

2008-08-18 @ 18:47:35
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/
Postat av: Matilda

kanske skulle jag vilja prata om jag hade ord för att beskriva vad som hänt, dock har jag inte det.

ha det fint så hörs vi!

kraaaam

2008-08-21 @ 17:33:19
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: joakim engström

hej! ja det är både och! Lite spänt att se hur skolan fungerar igen. Måste komma in i rutinerna. Hur går träningen för dig?

2008-08-21 @ 22:40:42
URL: http://engstromjoakim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0