Härryda Posten, Guldüsli, Berusad pojkvän

Helt slut efter träningen... vi körde järnet i tre timmar.. gött e det!
Journalisten som kom var från Härryda posten... så det var väl kanske inte jättespännande..
Men som sagt, all publicitet är bra =)

Har just intagit lite GuldMüsli (förvånade?) och ska strax ta en snabb dusch.
Borde legat i sängen för länge sen.
Typ kaos på jobbet nu pga massa sjuka, så om jag ska hinna till träningen klockan fem imorgon så hade jag behövt vara tidig på jobbet imorgon.

Johan har vart på O'learys och kollat på hockeyn och druckit "några öl" som han säger.. haha, han e typ jättefull =P
Nu tror jag dock han har somnat, för han har inte ropat på mig trots att jag suttit här ganska länge och läst igenom bloggarna jag brukar.. sa att jag bara skulle ta en tallrik müsli, så hade han varit vaken hade han garanterat misstänkt mig nu =P

Nu blir det iallafall duschen och sedan sängen för att hinna få några timmars sömn innan allt drar igång igen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, nu hoppas jag att ni tränar på bra så att det blir GULD! =)

2008-02-29 @ 08:38:46
URL: http://linneakarineriksson.blogg.se
Postat av: Evamy

Hehe inte bra detta, finns det medicin mot bloggberoende? haha
Ha en bra helg!

2008-02-29 @ 16:01:30
URL: http://evamys.blogg.se
Postat av: Matilda

Lycka till på sm;)

2008-02-29 @ 23:27:41
URL: http://Http://matehilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0