Kalas

Ännu en fredagskväll lider mot sitt slut.
Jag och Johan har gått och lagt oss, jag läser bloggar och Johan kikar på Anger Management på trean.
Eftersom det var så himla bra på jobbet igår tänkte jag att det skulle bli en tidig dag idag med, haha.. börjar med att posten var försenade till kontoret + att det var massa sjuka igen.
Så det blev till att tokstressa för att hinna till träningen i tid.

Efter träningen åkte jag iallafall ut på kalas hos Johans kusin Ivar som fyllde 14 år.
Mycket trevligt.
Fick även se video på när Johan var liten.
På något konstigt sätt hade Erika, Ivars storasyster som är lika gammal som mig, lyckats få Johan och Axel (Erika och Ivars bror) att ta på sig stringbadräkter med uppstoppade bröst, och så spelade de in en baywatch film. Så sjukt roligt. Skrattade så tårarna rann. Ivar var två år, och låg på en luftmadrass på gräset, och spelade en liten flicka som "Pamela" och "Chris" skulle rädda.
Mycket trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0