Läggdags

Nu blir det läggdags för mig och Johan.
Framtiden är fullspäckad... shit, jag vet inte riktigt hur jag ska klara detta.
Har en inlämningsuppgift som ska vara inne på fredag.. brukar gå bra att skicka in under helgen också.. men har träning imorgon. Och nu har vi börjat träna till invigningen på konståknings VM också, så imorgon blir det dubbel träning. Sedan träning fredag. Träning + tävling lördag, och sen träning söndag...
Får nog sitta hela söndagen iof.
Jag längtar till om 1½ månad.. då är säsongen över och jag borde ha mer tid för allt annat.
Johan kommer iallafall bli glad... tror han börjar bli lite trött på att jag aldrig har tid att göra något.
Tur att han nästan alltid är förstående...

Älskar dig hjärtat!

Nu blir det som sagt läggdags.. är helt färdig, och imorgon är det upp tidigt till jobbet igen.
Sov gott mina vänner!

Dagens låt: Andreas Johnson & Carola - Lucky Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0