Torrschampo

Jag har ofta klagat på att mitt hår blir fett ganska lätt, så jag måste tvätta det ofta.
Det var nog några år sedan som mamma berättade att det när hon var ung fanns något som kallades torrschampo, men hon hade inte sett det på massor med år.
För typ ett halvår sedan fick jag syn på en flaska torrdchampo på Maxi, och jag måste säga att det verkligen är en räddare i nöden.
När jag kom hem idag  och hade bråttom till kalaset, så hade Johan pajat lampan i badrummet, och det var helt kolsvart. Duschning var alltså inget alternativ trots att mitt hår hade behövt en tvätt. Men som sagt, då kom torrschampot till räddning. Jag trodde verkligen inte att något sådant skulle funka innan jag testade det,
men det gör det absolut.
Jag använder Lee Stafford, Dry Schampoo for oily roots.
Funkar super!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0