Restaurang Söder

Restaurangbesöket igår var toppen!
Maten var helt underbar. Började med Toast Söder, som var en toast med räkor, ägg, majonäs, lax och svart kaviar. Hur gott som helst, hade inte huvudrätten också varit så god kunde jag lätt ätit två förrätter istället.
Till huvudrätt åt vi oxfilé, Johan med kantarellsås och jag med grönpepparsås, och till det var det råstekt potatis och vitlöksfrästa grönsaker.
Verkligen nåt av det godaste jag ätit. Och med Enjoyhäftet vi fick av mamma och pappa i julklapp så blev det inte så dyrt heller.
Enda minus var att vi blev placerade lite dåligt. Vårat bbord var väl knappt en dm från ett annat par. Så det störde väl lite, men annars var det som sagt jättebra, så det är verkligen en restaurang jag kan rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0