Trööött

Blev sent på jobbet idag med.
Verkligen jobbigt när det inte blir någon tidig dag på så länge, men, men,det beror på att många är sjuka och lediga. Blir man sjuk kan man ju inte gärna hjälpa det, och ledigheten ska ju iallafall inte jag säga nånting om, med tanke på att jag typ är ledig mest av alla pga träningsläger och tävlingar.

Ingen träning ikväll, och jag hade egentligen tänkte hinna med massa bra saker. T.ex har jag en bokad tvättid som inte kommer användas. Känner mig helt färdig, och ska snart åka hem till mor och far och titta på Gossip Girl som de spelade in åt mig igår.
Sedan lovade jag att hämta Johan efter jobbet också, han skulle inte vara hemma förrän typ kvart i tio annars, trots att han slutar kvart över åtta, och det tyckte jag kändes lite elakt.

Ska försöka komma i säng i tid idag också tänkte jag.. får väl se hur det går med det dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0