Blogguppehåll

Som ni märker är min blogg aningen inaktiv för tillfället.
Anledningen är att jag och Johan fått ett litet ryck och har fått för oss att tapetsera om i köket.
Så de två senaste dagarna har vi rivit tapeter, målat tak och lister m.m.
Köpte superfina tapeter imorse, men det var beställningsvara, så får dem på onsdag.
Tyvärr har jag hört att det kommer regna imorgon, hade suttit fint med lite sol annars i väntan på tapeterna.

Jag känner att jag verkligen behöver träna nu, vill bara ut och springa.
Men min hals is killing me..
Det vill inte gå över, och jag har blivit snuvig nu också.
Vill gärna bli frisk tills träningarna börjar igen.
Bara lite mer än en vecka kvar, så vill inte riskera något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0