Bodypums och nya inlines

Aaah.. vad mina armar är trötta nu.
Var iallafall nöjd med passet idag. Var på samma pass förra veckan och då var det inte samma instruktör.
Jag är ledsen, men hon var faktiskt helt värdelös då.
Takt-känsla noll.
Okej, jag förstår att jag kanske är lite skadad från min sport eftersom den går ut på att räkna takter hela tiden,
men det var helt makalöst. Det var inte två människor på passet som gjorde likadant.
Men idag var det iallafall bra.
Mucho nöjd!!

Maria hade köpt nya inlines i helgen.
Sjukt snygga, och tydligen halva priset på Stadium.
Jag blev lite peppad faktiskt. Mina som jag har nu är jättegamla, och nu när hon har köpt kan vi ju åka
tillsammans till jobbet. Får kolla över min ekonomi lite bara.

Nu ska jag åka och hämta Johan på jobbet, för jag är världens snällaste flickvän.


Kommentarer
Postat av: matilda

sv: bara att du frågar när du undrar!

2008-07-07 @ 20:34:15
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0