Dags att svida om

Japp, det är hög tid att byta myskläderna mot klänning och pumps.
Ikväll blir det Marstrand med Victor och Eric.
Det är väl nån typ av reunion skulle man kunna säga, eller iallafall favorit i repris.
Sommaren 2006 lyckades vi nog med fler partykvällar än jag i princip gjort i resten av mitt liv (okej, det kan ha varit en LITEN överdrift) och många av dessa hamnade vi på någon av uteserveringarna på Marstrand.
Så ikväll blir det lite vi och skitsnack på Victors föräldrars balkong, och sedan färjan över till Högvakten.

Just nu försöker jag torka mina skor med hårtorken (?!)
I fredags var det ju som sagt trädgårdsfest, och jag tyckte mig vara några snäpp smartare än de flesta andra tjejerna, när jag valde bort högklackat och tog tygskor istället.
Det var nog ganska smart, ända tills det började ösregna och gräsmattan blev en lärvälling.
Vem som helst kan förstå hur mina VITA tygskor mådde efter det.
Nu har jag iallafall med lite Vanish och diskmedel lyckats få dem riktigt vita, men vettefasen om jag hinner få
dem torra tills jag blir hämtad.
Efersom vi ska sova hos Victors föräldrar ikväll, och jag känner att jag inte kommer vilja knata runt i högklackat imorgon på dagen, så hade det vart super att få med mig dem ikväll.
Men, men.. nu hinner jag som sagt inte sitta här utan måste börja piffa =)

Ha en skön kväll allihop! 



Jag och Victor på högvakten för två år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0