Födelsedagsfesten



Det blev jättelyckat.
Solen svek oss lite, det var ju olidligt varmt hela dagen, men lagom till att vi
hade dukat upp bord ute i trädgården med duk och allt så började det molna på ordentligt,
och det såg inte alls lovande ut.
Kom dock bara en pytteskur.
Solen kom aldrig tillbaka igen, men det var iallafall varmt, så vi satt ute jättelänge.

  
  

1. Massa folk
2. Hanna och Rikard.. får man säga äntligen? =)
3. Nån typ av källsortering. Jag har haft fest förr, och städningen är ett helvete, trodde egentligen
inte riktigt på detta, men det funkade över förväntan.
4. Jag och mina ballonger. Klänningen är från skolavslutningen i SJUAN. Japp.. 10 år sedan.
5. Bästaste vännen och bästaste pojkvännen
6. Jag och Sofie tog oss ett snack på gungan på lekplatsen i närheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0