Seeeg

Blev ingen rolig dag på jobbet idag.
Typ hälften av alla anställda är på semester,så det är massor att göra, inte minst planering för att få det att gå ihop med så lite folk. Sedan att det blir typ 100 grader i våra bilar som inte har någon AC gör ju också sitt till.
Det värsta är att det nog blir ännu värre imorgon, för då är ytterligare en person borta.

Efter jobbet var jag helt slut. Hade lätt kunnat lägga mig och sovit några timmar, men nej, då skulle jag inte kunna somna ikväll. Så jag fixade lite här hemma, betalade räkningar och sånt. Sedan har det bara varit slapp i soffan.
Imorgon blir det Mamma Mia musikalen för mig och Ellen...grymt skoj!!!

Nu blir det lite kvällsmat tror jag, och sedan ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0