SEMESTER

Ja, äntligen!!
Nu har jag helt ledigt i två veckor, och det känns helt underbart.
Sista dagen på jobbet idag, och den var seeeeg.
Kändes som den aldrig skulle ta slut.
Jag var skittrött, för naturligtvis blev det Fars Hatt igår ändå efter allsången.
För fasen, gratis inträde och ligger på vägen hem.
Jag skulle bara in och kolla lite, men naturligtvis träffade jag massa folk som jag inte sett
på år och dag, och så blev jag kvar ända till tolv..

Min kamera dog efter att jag tagit typ två kort igår, men fick iallafall några på Ola, haha.
har inte lagt in dem på datorn än,så vet inte om de blev bra, men vi får se =)

Nu blir det en snabb dusch och piffning, och sedan in till stan för fika och bio med tjejerna.
Blir en lugn kväll ikväll. Imorgon är jag och Johan bjudna på födelsedagsfest.
ska bli sjukt skoj =)

VAD GÖR DU IKVÄLL?

Kommentarer
Postat av: sara

vill du vara modell för en dag? besök min blogg för mer info=)

2008-07-11 @ 18:48:11
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0