Snart semester

Idag tjuvstartar jag semestern med lite vin till allsången.
Jobb imorgon också dock, sista dagen innan ledigheten, annars hade jag inte bangat Fars Hatt efteråt.
Brukar vara grymt tryck där på torsdagar efter allsången.

Igårkväll blev det springning och efter det en tur hem till Madde och Christer för att hjälpa dem bära in deras sista möbler. Kom hem vid halv tio och då totaldäckade jag i sängen och sov ända tills morgonen, så jag var riktigt utvilad imorse. Verkligen inte vanligt för mig att komma i säng så tidigt, men skönt var det.

Nu ska jag alldeles strax iväg. Ska träffa Maria vid tjugo i sex så ska vi köpa lite vattenmelon och annat gott att ha med.
Cidern ligger på kylning.
Som sagt är det ju jobb imorgon också, så det får bli lite lugnt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0