Vart ska jag ta vägen?!

Det blev en springtur, och det var VARMT!!
Önskade bara att det skulle ta slut, för jag var sjukt svettig, men nu känner jag nästan för att ge mig iväg igen, för här uppe i lägenheten är det naturligtvis 100 grader varmare. Vet inte vart jag ska ta vägen?
Jag hoppas verkligen på lite svalare väder till på torsdag.

Förut idag var jag och Johan på IKEA och shoppade lite till köket.
Mycket nöjd är jag. Vi köpte bland annat en klarröd LACK-hylla. Tyget på våra stolar är röda, så vi tänkte att det kan vara snyggt med lite röda detaljer till allt det svart/gråa. Ska försöka ta bilder imorgon.
Känns himla skönt iallafall att vi passade på att ta tag i köket på semestern när det ändå var så dåligt väder. Speciellt eftersom jag aldrig tyckt om köket som det var innan.

Nu blir det en dusch, och sedan sängen. Jobb imorgon,och sedan ska vi kanske på en liten intressant utflykt.
Men den kan jag berätta om imorgon isåfall =)

SOV GOTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0