Bloggtystnad

Har vart jättedålig på att skriva..
Vet dock inte riktigt vad jag har gjort istället.
Vart ute i solen har jag iallafall inte varit så mycket.
I måndags fick jag sex plåsterlappar på ryggen med massa olika ämnen på.
Allergitest för att förhoppningsvis få reda på varför jag får eksem från mina skridskor.
Under tiden man har dem på får man inte träna, inte svettas, inte duscha och inte få sol på..
Hm... lätt i det här vädret. NOT!

Nu har jag iallafall tagit bort dem. Men duscha får jag inte göra förrän efter jag vart hos läkaren imorrn och kollat.
Ser iallafall att några av prickarna gett utslag.. får väl se vad de säger imorn.

Nu närmar sig EM-resan med stormsteg... peppad till tusen.
Planerar för fullt.
Förut var vi hemma hos mamma och hämtade lite campingstolar och två grillar.
LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0