En tråkig, blåsig måndagskväll

Johan är sjuk.
Han ligger i sängen och hostar och är hur ynklig som helst.
Konstigt att killar alltid tycker så synd om sig själva när de blir sjuka.
Fast han är ganska söt :)
Var nyss inne och kramade lite på honom, men det var som att ligga bredvid en kamin.
Feber smittar ju inte, men värre är det väl med förkylningen.
Risken är stor att jag åker dit.

Idag fick jag äntligen min nya mobil.
Verkar rätt fräck faktiskt, men har inte riktigt orkat kolla igenom allt ännu.
Jag är nöjd över att ha mitt abbonemang tillbaka och inte behöva anvnda kontantkort.
Höll på att bli ruinerad på det ju.

Ska plocka iordning lite här nu, och sedan krypa ner i sängen.
Blev en lång dag på jobbet (7-17.40) idag, så jag är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0