Ingen kommer fråga Tyskarna varför de inte är glada över silver..

Det hoppas jag iallafall inte.
För silver är nog det värsta man kan få.
Men när det handlar om teamåkning verkar ju folk tro att det är annorlunda, för jag och mina 
lagkamrater har fått frågan flera gånger, både i våras och för två år sedan i Prag.
Jag lider iallafall med tyskarna nu.
Speciellt eftersom det blev silver för dem även på VM för två år sedan.
Men Spanien har varit grymma, och jag hade tyckt lika synd om dem om det var tvärtom.
Och tyvärr måste ju någon komma tvåa också..


 


Kommentarer
Postat av: Anna

Man satt verkligen och visste hur tyskarna kände sig.. Det gör lite ont att tänka på det liksom! Men Spanien var helt klart värda att vinna =D Heja Spanien!!!

2008-06-30 @ 00:52:21
URL: http://annaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0