Kan vara det tråkigaste..

Att betala räkningar kan verkligen vara bland det tråkigaste som finns,
och det är vad jag har ägnat kvällen åt.
Okej, inte hela kvällen naturligtvis.

Idag blev det äntligen en lite bättre dag på jobbet, och jag hann utan problem till min naprapattid
i stan klockan fyra. Skulle dock inte få nån behndling denna gången, utan vi skulle gå igenom lite
övningar för att undvika att samma problem upstår igen.
Kändes bra, fick massa bra tips faktistk.
Citykliniken är faktiskt grymma, men billigt kan man ju tyvärr inte påstå att det är.

Sen hade jag planerat BodyStep halv sex, men nähä då, det tog 1,5 timme att komma hem från stan.
Säkert över 30 minuter bara att ta sig från P-hus City till Ullevi.
Helt galet. Tur att jag hade med mig min nya ljudbok som jag köpte idag.
Sjöjungfrun av Camilla Läckberg.
Jag har blivit en sån sucker på ljusböcker sen jag testade att köra med det på jobbet.
Snart har jag väl ett helt ljudboksbibliotek här hemma.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig, räkningar är trist men ändå kul att se hur mycket man har kvar :)

Tack för grattulationen.

Kram

2008-06-27 @ 20:28:31
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0